Skola och kalas – för dig som älskar cirkus!

Välkommen som deltagare i cirkusskola med din skolklass eller boka oss för ett barnkalas utöver det vanliga.

Cirkusskolan PÅ SKOLAN

Hör av dig till oss, så kan vi kanske komma till din klass och ha cirkusskola flera gånger på din skola!

För närvarande har vi inte kursverksamheten igång.

Under Kommun/Skola kan du läsa mer om hur Cirkusskolan bedrivs och om våra olika upplägg.

Du är givetvis välkommen att kontakta oss på Cirkusskolan om du har några frågor!

DSCF3606.jpg

Barnkalas

Boka oss för ett kalas utöver det vanliga! Vi skräddarsyr varje kalas efter just dina önskemål och kan göra allt ifrån kortare besök till större arrangemang och shower. Här nedanför ges två exempel på kalas-upplägg av olika omfattning.

Välkommen att kontakta oss med dina idéer och önskemål så återkommer vi med förslag på upplägg och kostnadsförslag!

DSCF3536.jpg

Cirkusshow

Få besök av en professionell cirkusartist på ditt födelsedagskalas och se en 50 minuters cirkusshow! Alla barn får prova på några cirkuskonster under föreställningen.

Sedan kan det eventuellt ätas mat eller efterrätt. Efter maten får barnen prova på de cirkuskonster som de gillade samtidigt som de får ballongfigurer.

Cirkuskalas

Få besök av en professionell cirkusartist under 60 + 25 minuter.

Barnen får prova på många cirkuskonster och det ingår lite uppvisning. Efter cirkusskolan kan det passa med mat eller efterrätt. Efter maten får barnen prova på de cirkuskonster som de gillade samtidigt som alla får ballongfigurer.

Det finns möjlighet att lägga till popcornmaskin till kalasen.