Boka Cirkusskolan till ErT EVENT Eller FAMILJEDAG!

För företag erbjuder vi flertalet aktiviteter och uppträdanden; allt ifrån kortare pausaktiviteter till heldagsevent.

FaMILJEDAG

Cirkusföreställning med efterföljande cirkusskola där deltagarna får prova på olika cirkuskonster. Vid önskemål kan vi på Cirkusskolan även sätta upp en av våra popcornmaskiner och bjuda på färskpoppade popcorn och sockervadd om så önskas.

Den typ av prova-på events passar perfekt för exempelvis köpcenter, stadsevenemang, mingel och marknader där vi låter förbipasserande barn och vuxna prova på olika cirkuskonster under ledning av professionella artister. Detta varvas med uppträdanden av artisterna. Ett visuellt och underhållande inslag för både barn och vuxna!

”Vill tacka för ett lyckat event. Jongleringen var höjdpunkten! Hoppas vi kan samarbeta i framtiden på flera projekt.”

J. Humeira, Eventkoordinator Göteborgs Posten

EVENTS - olika upplägg

Mingel

Jonglörer, fakirer, utbrytare? Med Cirkusskolans artister förhöjer ni stämningen på ert företagsmingel. Hör av er till oss, så skapar vi ett passande mingel för just er!

Jonglerande popcornutdelare

Addera doften av nypoppade popcorn till ert event! Boka vår minglande popcornutdelare så kommer vi till ert event med vår genuina popcornmaskin. Parallellt med popcorn-poppandet balanserar och jonglerar vi – såklart!

Se också uthyrning popcornmaskin.

Show på företagsfesten

Exklusiv balansshow med världsrekordhållaren Richard Ljungman. Showen hålls med eller utan andra artistuppträdanden.

Cirkusshow för barn och familjeevent

Cirkusshow.se med Richard Ljungman. En inspirerande föreställning med bland annat balansering, jonglering, trolleri, ballongfigurer, buktaleri, fakirkonster, ballongfigurer, mental magi och mycket publikdelaktighet.

Jongleringskurs

Jonglering är en av få aktiviteter som stimulerar båda hjärnhalvor lika mycket. Den ökar din koordinationsförmåga, kreativitet och fokus på ett sätt som ingen annan aktivitet gör. För många innebär detta att man återfår fokus och jonglering kan därför ha en positiv inverkan på exempelvis skolarbete eller på arbetsplatsen.

Med sin 7 bollar-kombination är Richard Ljungman en svårslagen jonglör men han är också en av Sveriges bästa och festligaste jongleringslärare.

Vi på Cirkusskolan anordnar kortare workshops, lämpade som pausaktivitet under er konferens eller som ett inslag i en föreläsning. Under 45-60 minuter lär vi ut grunderna i jonglering varvat med jongleringsshow och pedagogiska tips som lätt kan appliceras på såväl arbetsplatsen som i skolan. Deltagarna återfår på ett glädjefull sätt fokus mitt under konferensdagen eller föreläsningen. Och vi vågar lova att de flesta kommer att ha lärt sig jonglera med 3 bollar när de går hem för dagen!

Cirkuskola för vuxna

För vuxna erbjuder vi allt ifrån kortare 1-2 timmarsskolor till hel- och halvdagsaktiviteter.

Vid kortare cirkusskola på 1-2 timmar får alla deltagare prova på olika cirkuskonster under ledning av våra professionella pedagogiska cirkusartister.

Vid halv- eller heldagsaktivitet lär våra professionella artister ut cirkuskonster och dagen avslutas sedan med en föreställning av och för deltagarna. Under dagen hjälps alla åt med allt från uppbyggnad av cirkustält till show på kvällen En perfekt teambuildingaktivitet!

Större events med cirkusföreställning, med eller utan cirkustält, skräddarsys efter önskemål.

Välkommen att kontakta oss för planering och offert!

”Stort tack för senast!
Det var en succé och blev en snackis efteråt.”

S. Linde, Marknadskonsult
Fronter Konferens på Clarion Post Hotel